За всички малки, а и не толкова малки читатели, които държат на доброто възпитание – тази книга бързо и лесно ще ви научи как да бъдете вежливи и да се похвалите с чудесни обноски.
Година | 2025 |
Превод | Виктория Бисерова |
Оригинален език | Френски |
Дизайн | Яна Аргиропулос |
Обем | 96 с. |
Формат | 20 x 20 см |
Корици | Твърди |
Категории | Enthusiast Children's Books |
Какво трябва да кажем, когато искаме нещо? А какво трябва да направим, когато кихаме? Популярният френски автор и илюстратор Филип Жалбер представя своеобразен първи урок по вежливост и любезност. С лекота, хумор и намигване към възрастните „Речник на добрите обноски“, издаван от „Ентусиаст“, запознава децата с най-важните маниери в поведението им сред обществото.
Филип Жалбер е успешен автор и илюстратор с над двайсетгодишен опит в сферата на детското книгоиздаване. Междувременно той изготвя дизайни на плакати, организира изложби и преподава във Факултета по приложни изкуства в университета в Тулуза. През 2010 г., вдъхновен от работата си, създава канала „La récré des ptits loups“ за детски песни и документални филми.
В първото заглавие от необикновената му поредицата със забавни речници авторът показва кои са добрите обноски, като ги съчетава със закачливи илюстрации: винаги казваме „здравей“ и „довиждане“; преди да направим нещо, молим за позволение; дъвчем храната си със затворена уста; винаги връщаме това, което сме взели назаем; не се намесваме в чужди работи и др.
Подходящ за най-малките, за деца в предучилищна възраст, както и за някои възрастни, позабравили правилата на общуването, този речник посочва, че добрите маниери са неразделна част от ежедневието на всеки човек – у дома, в училище, на гости или на улицата. Необходимо е само да си го припомняме.
Поръчаните стоки се доставят чрез куриерскa фирмa „СПИДИ“, след като Потребителят избере начина и съответната цена за доставка на посочения от него адрес при регистрация на enthusiast.bg.
Направената поръчка ще бъде изпратена в срок до 48 часа на посочения от Потребителя адрес за доставка, и ще бъде доставена спрямо времевия диапазон за съответната услуга, предоставена от съответната куриерска фирма.
Поръчки направени след 14:00 ч. ще бъдат изпълнявани най-рано на следващия работен ден.
Ако желаете вашата поръчка да бъде изпратена възможно най-бързо, моля звъннете на телефон:
+359 878 903 665 или +359 879 009 566.
Доставката се извършва само в работни дни.
enthusiast.bg ползва преференциални цени за всички свои пратки в рамките на страната касаещи услугата „врата- врата“, „врата - офис“, „oфис-офис“, „офис-автомат“ (услугата до автомат на куриерската фирма е най-евтин! Препоръчваме този вариант за доставка)
За улеснение на Потребителите и с цел избягване на грешки, enthusiast.bg използва адаптивен модул, който при направена поръчка автоматично предоставя избор на Потребителя за начина на доставка, информирайки го за съответната цена за доставка.
*За повече информация – ценова листа „Спиди“
Стойността на куриерската услуга се заплаща от клиента при доставка.
При доставка с наложен платеж, дължимата сума за стойността на поръчката и куриерската услуга се заплаща в брой на куриера срещу товарителница с опис.
Цената за куриерската услуга е ориентировъчна, тъй като в нея не е включена комисионната „Наложен платеж/ППП“, която е 0.6% от сумата за Наложен платеж без ДДС, но не по-малко от 0.60 лв.
Пример: При сума на пратката до 84 лв. към куриерската услуга се добавят 0.60 лв.; при сума от 100 лв се добавя куриерска услуга + 0.72 лв. и т.н. При поръчки над 150 лв. куриерската услуга и комисионата „Наложен платеж/ППП“ са безплатни (освен в случаите на различни кампании с общо намаление на продуктите). Ако не сте сигурни, какво ще трябва да заплатите, може да се съвржете с нас на посочните телефони или емейл контакти.
Горните условия важат за доставки на територията на Република България.
За доставки извън страната, моля пишете на email адрес: dimitrov@enthusiast.bg и/или sales@enthusiast.bg. За доставки извън страната се изпозлват: "Български Пощи" АД, куриерска фирма Спиди - DPD или друг куриер спрямо изискванията на клиента.
Актулизирана информация на 04.12.2024 г.